Dzisiejszy post będzie bardziej o definicji niż radzie jak być uroczą , chodź napiszę co nieco.(Internet jest bazą pełną informacji błuahahahha)
Według mnie nie można określić kogoś jednym słowem
tzn
" urocze,urocza,uroczy"
Dla każdego to słowo będzie oznaczało co innego bo każdy inaczej też na to patrzy.
Dla jednej osoby urocza może być piękna dziewczyna istny ideał
a dla kogoś nieśmiała niewinna dziewczyna.
Dla mnie uroczą dziewczyna można określić osobę
szczerą,czułą,miłą, inteligętą i uśmiechniętą.
Nie musi być ona piękna , wystarczy jej piękno wewnętrzne :)
Nie musi być ona piękna , wystarczy jej piękno wewnętrzne :)
Sztuczna idiotka jest jak plastik do ru***nia
Z autopsji wiem że takie zachowanie daje złe efekty.
A urocze to moą być małe kotki bawiące się włóczką.
Taka jest moja definicja ale ludzie mają różna zdanie.
Dla blogerki Kati słowo "urocze,urocza,uroczy" znaczy tyle co :
słodkie , śliczne np małe szczeniaczki , wielki lizak.
Widzicie co osoba to inna definicja .
Np . posłużę się odpowiedziami ze strony "zapytaj.pl"
"Bądź zawsze miła, uśmiechnięta, wesoła, ale bez przesadnej sztuczności, do tego pokazuj, że jesteś też mądra, inteligentna, masz ciekawe zainteresowania, nie graj słodkiej idiotki, po prostu bądź naturalna. Do tego pamiętaj, żeby odróżnić szczerość, od zwykłego chamstwa."
Hevi
"Zazwyczaj chłopcy widzą tylko takie że można je wykorzystać. Jak chcesz być traktowana poważnie to zależy od Ciebie. I od tego jaką rozmowę potrafisz prowadzić i sposób bycia. Nie można nauczyć się szczerości od tak. Możesz być szczera ale to tylko od Ciebie zależy. Jesteś szczera, to jesteś. Nie potrafisz to nie bądź. Każdy ma w sobie uroki. I nie musisz zgrywać słodkiej idiotki żeby jakiś chłopak się w Tobie zakochał. Bądź sobą"
Konto usunięte.
Tak więc mordki !
Nie udawajcie nikogo , bądzcie sobą !
Udawanie kogoś kim się nie jest jest jak oszukiwanie samego siebie <3
A przecież nikt nie lubi być oszukiwany :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz