I tak jest karzdego wieczoru :( Chyba będę zmuszona zacząć brać psychotropy.
Jupi ! Jutro zakończenie roku <3 Koniec szkoły ! Koniec szkoły ! Koniec szkoły !
Ale nie nie cieszy mnie to tak jak kiedyś :/ Teraz jedyną myślą jest "Japierdole ide do nowej szkoły ! I w dodatku to technikum ! Będę się uczyć w typowo męskiej szkole !"
Tak takie myśli przebiegają przez moją głowę :(
Co innego gdybym chciała iść do tej szkoły ale nie chce ...wybrałam ją tylko dlatego bo mój ojciec tak chciał.
W dodatku na 100% nie dostane się do rzadnej szkoły bo jestem za głupia. Mnie jedynie pewnie przyjmą do zawodówki której i tak nie skończę :(
Życie kuwa , czujesz to życie szmato !

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz